Návod na hru v Unity

1. Sťiahneme si súbor assets.unitypackage.

2. Naimportujeme balíček do Unity

3. Otvoríme si scénu main.scene v priečinku Assets.

4. Vytvoríme si postupne prefab súbory (castle.prefab,terrain.prefab,tree.prefab,projectil.prefab)

  • terrain.prefab
    • - Vložíme súbor terrain_fbx.fbx do scény
      - Nastavíme pozíciu na (0,0,0)
      - Pridáme component Mesh Collider
      - Vytvoríme si prefab v priečinku Assets/prefabs
      - Premenujeme súbor na terrain.prefab
      - Priradíme tento objekt(zo scény) do EventSystem/LevelControl/Terrain
  • castle.prefab
    • - Vložíme súbor castle_fbx.fbx do scény
      - Nastavíme pozíciu na (0,-10,0)
      - Na všetky objekty vo vnútri castle_fbx pridáme component Box Collider
      - Na všetky objekty okrem castle_block_base_XX a childy castle_cannon_base_collider vo vnútri castle_fbx:
      a) pridáme component Rigidbody
      b) zaškrtneme isKinematic
      - Vložíme súbor cannon_fbx.fbx do scény, konkrétne do castle_fbx/castle_cannon_base_collider/castle_cannon_base
      - Nastavíme správnu pozíciu
      - Vytvoríme si prefab v priečinku Assets/prefabs
      - Premenujeme súbor na castle.prefab
      - Pridáme component Player na objekt castle.prefab
      - Priradíme jednotlivé objekty z cannon(childu)
      - Vypneme Mesh Renderer na castle_cannon_base_collider
      - Priradíme tento objekt(zo scény) do EventSystem/LevelControl/Castle
  • tree.prefab
    • - Vložíme súbor tree_fbx.fbx do scény
      - Nastavíme pozíciu na (0,-10,-3)
      - Vytvoríme si prefab v priečinku Assets/prefabs
      - Premenujeme súbor na tree.prefab
      - Priradíme tento objekt(zo scény) do EventSystem/LevelControl/Tree
  • projectil.prefab
    • - Vytvoríme si jednoduchú guľu a nastavíme Scale na (0.3,0.3,0.3)
      - Pridáme component Rigidbody
      - Vytvoríme nový materiál a pridáme na guľu.
      - Vytvoríme si prefab v priečinku Assets/prefabs
      - Priradíme tento objekt(zo scény) do EventSystem/PlayerControl/Projectil

5. Na všetky prefaby okrem tree.prefab pridáme materiál scene.mat v zložke Assets/materials/

6. Na tree.prefab pridáme materiál tree.mat v zložke Assets/materials/

7. Nastavime si fyziku Edit/Project Settings/Physics (Default Contact Offset = 0.001,Default Solver Iterations = 10)