Návod na hru v Unity
1. Sťiahneme si súbor assets.unitypackage.
2. Naimportujeme balíček do Unity
3. Otvoríme si scénu main.scene v priečinku Assets.
4. Vytvoríme si postupne prefab súbory (castle.prefab,terrain.prefab,tree.prefab,projectil.prefab)
- terrain.prefab
- castle.prefab
- tree.prefab
- projectil.prefab
- - Vložíme súbor terrain_fbx.fbx do scény
- - Nastavíme pozíciu na (0,0,0)
- - Pridáme component Mesh Collider
- - Vytvoríme si prefab v priečinku Assets/prefabs
- - Premenujeme súbor na terrain.prefab
- - Priradíme tento objekt(zo scény) do EventSystem/LevelControl/Terrain
- - Vložíme súbor castle_fbx.fbx do scény
- - Nastavíme pozíciu na (0,-10,0)
- - Na všetky objekty vo vnútri castle_fbx pridáme component Box Collider
- - Na všetky objekty okrem castle_block_base_XX a childy castle_cannon_base_collider vo vnútri
castle_fbx:
a) pridáme component Rigidbody
b) zaškrtneme isKinematic
- - Vložíme súbor cannon_fbx.fbx do scény, konkrétne do
castle_fbx/castle_cannon_base_collider/castle_cannon_base
- - Nastavíme správnu pozíciu
- - Vytvoríme si prefab v priečinku Assets/prefabs
- - Premenujeme súbor na castle.prefab
- - Pridáme component Player na objekt castle.prefab
- - Priradíme jednotlivé objekty z cannon(childu)
- - Vypneme Mesh Renderer na castle_cannon_base_collider
- - Priradíme tento objekt(zo scény) do EventSystem/LevelControl/Castle
- - Vložíme súbor tree_fbx.fbx do scény
- - Nastavíme pozíciu na (0,-10,-3)
- - Vytvoríme si prefab v priečinku Assets/prefabs
- - Premenujeme súbor na tree.prefab
- - Priradíme tento objekt(zo scény) do EventSystem/LevelControl/Tree
- - Vytvoríme si jednoduchú guľu a nastavíme Scale na (0.3,0.3,0.3)
- - Pridáme component Rigidbody
- - Vytvoríme nový materiál a pridáme na guľu.
- - Vytvoríme si prefab v priečinku Assets/prefabs
- - Priradíme tento objekt(zo scény) do EventSystem/PlayerControl/Projectil
5. Na všetky prefaby okrem tree.prefab pridáme materiál scene.mat v zložke Assets/materials/
6. Na tree.prefab pridáme materiál tree.mat v zložke Assets/materials/
7. Nastavime si fyziku Edit/Project Settings/Physics (Default Contact Offset = 0.001,Default Solver Iterations = 10)